Amikor elromlik a pénztárgép, az nagyon bosszantó dolog tud lenni, pláne, ha a legnagyobb forgalom közben történik. Ilyen esetekben is oda kell figyelni néhány dologra.

  • Ha nyitva van a szerviz, akkor hívjuk fel, hátha telefonon is megoldható a probléma.
  • Ha nincs nyitva a szerviz, akkor vegyük elő a pénztárgép naplót és írjuk bele, hogy mikor romlott el a gép.
    Ezt a javítások lapon tehetjük meg, a javításra vonatkozó fejezet fenti szürke részén. FONTOS, hogy az órát és a percet is fel kell tüntetni. Ezt követően a lehető legrövidebb időn belül értesítsük a szervizt a hibáról. A hiba bejelentésekor kapunk a szerviztől egy egyedi azonosítót, amit be kell írni a pénztárgép naplóba. A javítás rublika szürke részét minden esetben a használó kötelessége kitölteni még mielőtt elvinnénk a gépet a szervizbe.

Ameddig nem működik a pénztárgép kézi nyugtát kell adni a vásárlóknak!