Villog a sárga lámpa a pénztárgépen, mit tegyek?

penztargep_sarga_ledSokan nem tudják, hogy mit kell tenni abban az esetben, ha villog a pénztárgépen lévő sárga LED, pedig erre is nagyon kell ügyelni az új online pénztárgépeknél.

 

 

 

A sárga LED az adatkapcsolatot jelzi a pénztárgép és a NAV szerver között.

  • Ha folyamatosan világít, akkor minden rendben van, teendő nincs lehet dolgozni a géppel.
  • Ha villog, akkor nincs kapcsolat a szerverrel.

 

Ebben az esetben NEM KELL rögtön hívni a szervizt, érdemes várni néhány órát, mert valószínűleg magától helyre fog állni a kapcsolat. Amennyiben 1-2 napon keresztül villog a sárga LED, akkor valószínűleg nem megfelelő a mobil lefedettség.

 

Két dolgot tehetünk:

  1.  Hívjuk fel a szervizt, és kérjünk kiszállást. A szervizes rendelkezik olyan műszerekkel, nagyobb antennákkal, amivel megállapítható, hogy miért nincs kapcsolat.
  2.  

  3. Vásároljunk egy nagyobb antennát. A pénztárgépeket általában 2-2,5dBi nyereségű antennával szállítják, ezek a legtöbb üzletben elegendő térerőt biztosítanak. Lehet vásárolni nagyobb beltéri 7dBi, vagy 9dBi nyereségű kültéri antennát is.

 
Webáruházunk antenna kínálata itt érhető el: http://www.penztargepuzlet.hu/penztargepek/gsm_antennak

 

FONTOS!
A megfelelő adatkapcsolat biztosítása az üzemeltető feladata. Amennyiben több napon keresztül nincs kapcsolat a szerverrel, akkor mindenképp, minél előbb meg kell oldani a hibát.

 

Hírlevél feliratkozás

Elérhetőségek

  • EURO PROMPT Kft.
  • 06-1-317-4773
  • 06-1-317-4081
  • 1138 Budapest, Váci út 168. RENO Udvar
  • Fax: 06-1-318-6692
  • Hétfőtől-Péntekig: 7:30-16:00