Meghibásodott az online pénztárgép, most mi a teendő?

Ha elromlik a pénztárgép, az nagyon bosszantó dolog tud lenni, pláne, ha a legnagyobb forgalom közben történik. Ilyen esetekben is oda kell figyelni néhány új dologra.

  • Ha nyitva van a szerviz, akkor hívjuk fel, hátha telefonon is megoldható a probléma.

 

  • Ha nincs nyitva a szerviz, akkor vegyük elő gyorsan a pénztárgép naplót és írjuk bele, hogy mikor romlott el a gép.

 
Ezt a javítások lapon tehetjük meg, a javításra vonatkozó fejezet fenti szürke részén. FONTOS, hogy az órát és a percet is fel kell tüntetni. Ezt követően a lehető legrövidebb időn belül értesítsük a szervizt a hibáról. A hiba bejelentésekor kapunk a szerviztől egy egyedi azonosítót, amit szintén be kell írni a pénztárgép naplóba. A javítás rublika szürke részét minden esetben a használó kötelessége kitölteni még mielőtt elvinnénk a gépet a szervizbe, vagy megérkezne a technikus.

penztargep_naplo_kitoltese

 

Ameddig nem működik a pénztárgép, kézi nyugtát kell adni a vásárlóknak!

Hírlevél feliratkozás

Elérhetőségek

  • EURO PROMPT Kft.
  • 06-1-317-4773
  • 06-1-317-4081
  • 1138 Budapest, Váci út 168. RENO Udvar
  • Fax: 06-1-318-6692
  • Hétfőtől-Péntekig: 7:30-16:00